Om du inte hittar svar på det du söker här nedan så går det jättebra att kontakta oss. Vi har bemannad service och tar gärna emot ditt samtal.
EasyPos kostar från 200 Kr/månad beroende på funktioner. Det finns också möjlighet att endast betala per kvittotransaktion. Kontakta oss för mer information.
Absolut, rabatter ges redan vid två kassor.
Normal sett inte, men ni kan få bättre pris om ni binder er för längre tid.
Vi har många gånger försökt anordna utbildning, men ingen har varit intresserad. EasyPos är så enkelt att genom en enkel introduktion så klarar ni er själva. Sen hjälper alltid vår support till vid frågor.
Allt är relativt men vi har några tusen kassor i drift.
Vi gör ibland en undersökning och får mycket högt betyg. Vi kan också säga att få kunder lämnar oss. Vi har heller inga problem med att lämna referenser om ni önskar.
Nej, huvuddelen av supporten handlar faktiskt om kortterminaler. Vi har personlig support mellan 09.00 – 19.00 vardagar och 10.00 – 16.00 på lördagar. Övrig tid har vi mailsupport.
Enligt statistik är internet lika säkert som el. Givetvis kan eran egen uppkoppling vara nere och vi rekommenderar en backup genom en mobil linje. För större företag kan vi installera EasyPos lokalt som en backup.
Absolut vi integrerar med Fortnox, ni kan läsa mer under integrationer.
Absolut, EasyPos fungerar på de flesta datorer som PC, Android och iOS.
Det som tar längst tid är att få en kortterminal, kassan är igång på 30 minuter.
Självklart, EasyPos har funktioner för att importera artiklar från t ex en Excelfil
Nej, EasyPos är kopplat till en molnbaserad skattebox levererad av Infrasec Sweden.
Ja, genom EasyPos koncernhantering kan du ta fram kvittot i vilken butik och kassa som helst inom koncernen och genomföra byten och returer.
Om den är hyfsad modern och har minst Windows 7 så fungerar det utmärkt.